Het is nog geen twee jaar geleden dat TR-IBU’s concept Native Branding het levenslicht zag. Wat kan er in twee jaar veel gebeuren! Vijfentwintig ondernemers werkten in dertien intense weken één op één aan de strategie voor #eenmerkdatklopt. Nog eens 250 mensen maakten kennis met de impact van Native Branding tijdens een workshop of impactgesprek. En niet onbelangrijk: ruim 2500 mensen deden de online Native Brand test op www.tr-ibu.nl.

Om verlegen van te worden. En het houdt niet op. Want deze zomer namen ruim twintig ondernemers deel aan een bijzonder ‘experiment’, en achter de schermen werkte ik – met een topteam – aan een 2.0 versie van Native Branding. Wat dat precies is, blijft nog even een verrassing. Maar het belooft een mooi najaar te worden. 😉

Daarom heb ik besloten het papieren jubileum dit jaar groots te vieren!

Op 3 oktober 2019, de dag waarop Native Branding twee jaar bestaat, gaat het gebeuren: de eerste TR-IBE day. Een dag vol inspiratie, bijzondere mensen en ruimte voor ontmoeting met andere ondernemers. Dit jaar deelt niemand minder dan Joris Luyendijk, antropoloog (net als ik) en journalist, zijn kijk op de wereld. En ik? Ik vertel dan graag alles over de 2.0 versie van het Native Branding concept. Wie jarig is trakteert, dus ik deel uit. Het belooft een hele, hele gave dag te worden.

En jij kunt erbij zijn!

De animo voor de TR-IBE day na een eerste vooraankondiging overtreft alle verwachtingen. Daarom hebben we gezorgd voor extra plekken. Dus wil je erbij zijn? Alle informatie én mogelijkheid om je direct aan te melden, vind je op de website.

Hartelijke groet,

Francien van Eersel

antropoloog | Native Brand strateeg

 

 

 

Wie ben jij? Doe de test op www.tr-ibu.nl en ontdek hoe jij van jouw merk een Native Brand maakt. 


FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin